środa, 27 stycznia 2016

LBA

Hejka! Przepraszam że mnie tak długo nie było ale rozumiecie NAUKA to ważna rzecz.Na szczęście już niedługo będę miała ferie i nadrobię zaległości.:)A teraz chciałabym przedstawić wam moje nominacje do LBA i odpowiedzieć na pytania oraz zadanie własnych.Miłego czytania.
Anna


Niedawno dostałam nominacje do LBA od Płonący Kosogłos :)Bardzo dziękuje Ci za nominacje i powiem,że bardzo mnie tym zaskoczyłaś.Natomiast ja nominuje:
-ania_dw
-Katniss Granger
-Yoo9622

A teraz odpowiem na pytania:
1.Czemu prowadzisz bloga?
Hmmm....Zanim zaczęłam pisać szukałam bloga który jest o tym jak Peeta widział igrzyska i to co się wokół niego działo.Oczywiście były ale nie kontynuowanie i to mnie bolało.Postanowiłam więc sama taki stworzyć.
2.Twoja ulubiona postać z ulubionego filmu.
Moim ulubionym filmem są oczywiście Igrzyska Śmierci:)
A ulubioną postacią jest Peeta.(Również dlatego pisze tego bloga).
3.Co cię motywuje do dalszego pisania?
Motywacja do pisania bloga są przyjaciółki które mnie wspierają i mówią żebym pisała dalej.Co jest trudne bo nikt nie komentuje i mam wrażenie,że (jak to raz powiedział Płonący Kosogłos)pisze do ściany.
4.Który strój na paradzie trybutów Ci się najbardziej podobał?
Powiem,że podobały mi się stroje Katniss i Peety na paradzie 75 Głodowych Igrzysk.
5.Twój ulubiony dystrykt?
4
6.Co sądzisz na temat przemocy?
Uważam,że przemoc jest zła i powinno się z nią walczyć.
7.Jakie masz postanowienia na ten rok?
Postanowiłam sobie,że dokończę pisanie tego bloga i nie zostawię go bez opisanej historii oczami Peety.
8.Jakie masz marzenia?
Chciała bym zdobyć autografy i przybić piątkę z całą obsadą Igrzysk Śmierci.
9.Ulubione 3 piosenki.
1.Christina Grimmie and Sam Tsui on "Just A Dream" 
2.Bruno Mars-The Lazy Song
3.Elton John-Hello,Hello
10.Ulubiony cytat.
"Tylko wariaci są coś warci."
11.Pamiętasz jakiś sen z dzieciństwa?
Nie pamiętam.:(

Teraz dla mnie trudniejsza część bo muszę wymyślić 11 pytań:
1.Po co pisać blogi i co daje to autorom?
2.Ulubiona książka(oprócz Igrzysk Śmierci).
3.Masz ulubionego aktora/aktorkę?
4.Co sądzisz o paparazzi?
5.Twój ulubiony kolor?
6.Masz jakąś niezapomnianą przygodę?(Jak tak to krótko opisz)
7.Czym się interesujesz?
8.Jaka jest twoja ulubiona scena z Igrzysk?
9.Masz jakieś zwierzę?
10.Co lubisz jeść?
11.Ulubiony dowcip.

Ufff koniec (tak nie lubię wymyślać pytań)to teraz jeszcze zapraszam do zadawania mi pytań i komentowania wcześniejszych notatek bo to jednak motywuje najbardziej.

  

2 komentarze:

  1. Nie przejmuj się brakiem komentarzy :) Też czasem mam problem z ich brakiem, ale jak troszeczkę zareklamowałam swojego bloga, stał się częściej odwiedzany przez innych, nawet przez ludzi z innych krajów. Wystarczy że skomentujesz czyiś blog, a już kogoś zainteresujesz sobą. Pisz regularnie rozdziały i mów o istnieniu swojego bloga :) Pozdrawiam, świetne LBA :D

    OdpowiedzUsuń