piątek, 3 lipca 2015

Wstęp


Mam na imię Ania i jest to mój pierwszy blog więc jak coś jest nie tak to piszcie:)
Na razie wstawię tylko wstęp ale na początku sierpnia będzie pierwszy rozdział.
Więc czekam na komentarze pod wstępem i na ewentualne poprawki.
Pierwszy rozdział będzie na pewno dłuższy.
Więc życzę miłego czytania:)
Anne


Nazywam się Peeta Mellark i jestem mężem najpiękniejszej kobiety na świecie oraz ojcem 
dwójki wspaniałych dzieci.
Wszyscy pytają się mnie jak ja to wszystko przeżyłem i udało mi się dojść do siebie po tym wszystkim.
Postanowiłem więc,że opowiem wam jak to wszystko wyglądało moimi oczami.
Nie będzie to dla mnie łatwe.
Wspominanie nie których chwil wciąż bolą.
Ale postanowiłem ,że opisze wszystko raz i nie będę musiał wracać później do tych trudnych dla mnie czasów i pozwoli cieszyć się w spokoju tym co mam i o czym zawsze marzyłem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz